Friday, November 28, 2008

?אז מה עשית בשלוש השנים האחרונות

כמה מהתגובות שכבר קיבלנו:

דוראל: הקמתי להקה

אלינור: הרבה דברים.. קבלה לביה”ס.

י’: השתחררתי.

איציק: עברתי מבצלאל לשנקר ונהייתי ראש מחלקה.

פלג: פתחתי את “לביבה פאן קייק.

יוליה: הילדה שלי התחילה גן, וטסה במטוס בפעם ה-1.

קובי ועומר: התחלנו ללמוד, חידשנו את החוזה לדירה ואימצנו כלבה.

סיוון: התאהבתי באמת בפעם ה-1 הצלחתי לשרוד עם 10 שח לשבוע ועברתי לדירה עם בריזה מהים.

לי: כלום.

שירן: לסוע לחו”ל ולעזוב את חבר שלי.

שחר: לונדון 8 חודשים, לחזור, להתגרש, לפתוח מסעדה בים, להפסיד המון כסף, לסגור מסעדה בים, להכיר מישהי חדשה, להכניס אותה להריון, להתחתן ולעשות ילדה.

אודי: הכרתי את אבי אבל אני מעדיף לקרוא לו אבישר.

סוהיני: בחרתי את בן זוגי, החלטתי לחיות בארץ וויתרתי על חיטה וסוכר.

א’: גיליתי מה יעשה לי טוב להתעסק בו בחיים.

יעל: טיול ד.אמריקה, שירות לאומי ואה.... התחתנתי.

ע’: צבא עבודה טיול.

הילה: הציעו לי להתחתן 3 פעמים 3 בחורים שונים ולא התאים

17 comments:

  1. השתחררתי מהצבא והתחלתי ללמוד כלכלה נסעתי לתאילנד וגיליתי שהכי חשוב זה שיהיה לי טוב, אף פעם לא לוותר על זה לא משנה מה

    ReplyDelete
  2. סימתי לימודים, התחלתי לעבוד
    החלפתי שני מקומות עבודה
    נסעתי לגרמניה פעמיים לאמסטרדם, לארה"ב ולקולומביה
    חציתי את הגולן ברגל רכבתי במדבר על אופנוע

    ReplyDelete
  3. שמונה פירמוטים
    התנדבתי בצע"ח
    שש חתונות של חברים
    ובין לבין חיים משוגעים

    ReplyDelete
  4. מתחתי את הגבולות שלי, הבנתי שאפשר, אני מתגעגעת הרבה פחות,אני עושה הרבה יותר,הגשתי בערך 2366 כוסות קפה, עשיתי יופי של טיפים, הצלחתי לשרוד כמעט בלי לישון,עברתי 3 דירות,נהייתי בת 30 , הבנתי שזה לא לתמיד
    November 25, 2008 5:23 PM

    ReplyDelete
  5. למדתי להכין ממולאים
    ביליתי הרבה בבתי חולים
    אנשים יקרים נכנסו לחיי ועוד יותר יצאו.

    ReplyDelete
  6. סיימתי תואר, גרתי בצפון, הייתי דייגת, מדריכת קיאקים, מלצרית, מדריכה בהוסטל לנערות, עברתי לתא, התחלתי לעבוד בעיתון, עזבתי את תא, נסעתי לבלגיה וחזרתי להורים.

    ReplyDelete
  7. מה שעשיתי בשבע שנים האחרונות

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. התאהבתי, התאכזבתי, ברחתי, בכיתי, התגברתי, פיציתי, ניסיתי, עישנתי, טיילתי, חשבתי, גם על סוף, ואחר כך על התחלה, התאוששתי, התמלאתי תקווה, נכנס קצת יאוש, נשאלו שאלות, נערכו בדיקות. עכשיו נותרו שלוש נקודות...

    ReplyDelete
  11. החלפתי שלושה חברים,קפצתי 267 פעמים ממטוס ולמדתי להכין חריימה חריף אש

    ReplyDelete
  12. התחלתי ללמוד, נולד לי אחיין, ראיתי את ניין אינץ' ניילס בהופעה וביקרתי בלונדון.

    ReplyDelete
  13. עברתי לירושלים , התחלתי להבין את עצמי קצת יותר וגיליתי שזה הפתח לחיים טובי יותר ,זה ולפרגן וכמה שיותר לתת

    ReplyDelete
  14. התחתנתי, נולד לי ילד, טפו טפו טפו הכל דבש

    ReplyDelete
  15. הכנתי עוגת שוקולד אבל במקום 2 כפות קקאו שמתי 4 כוסות. והבנתי רישמית שאין לי עתיד בכל הקשור לאוכל...

    ReplyDelete

BLOG Magazine ⓒ